Італійська компанія PT, що розшифровується, як «Pantaloni Torino», була заснована 1969 року, після того, як дизайнер та спадкоємець текстильних магнатів у четвертому поколінні пан П’єранжело Фассіно, вирішив, що з цього моменту варто сконцентрувати сімейний бізнес на виробництві чоловічих штанів. З огляду на те, якого успіху здобула компанія – він виставив правильні пріоритети, тому що «Штани з Туріну» відразу після створення здобули репутацію «найкращих штанів у місті». З того часу означення «найкращі» не змінилось, але розширилось до масштабів «одні з найкращих у світі»!
Головна специфіка марки – прагнення зробити клієнта щасливим, упевненим у собі. Ще однією, на наш погляд, чудовою особливістю менеджменту компанії є вивчення ринку та уподобань тих країн, на які орієнтується бренд. Модельєри та дизайнери марки черпають натхнення з їхніх культур, бо що є важливіше в бізнесі, ніж потреби й смаки цільової аудиторії! Власне, така розумна стратегія підняла ще вище на щабель до того й так уже широко знану компанію. Цей, здавалося б, простий підхід простелив перед PT Torino весь світ чоловічої моди. Чим відрізняються їхні штани від інших? І чому вони настільки бажані?
Можемо сміло назвати відмінності, як-от: вироби високої якості; експансивність; подання знаної форми одягу в новому обрамленні крізь призму свіжої ідеї; постійна робота щодо змін форми, обробки та деталей продукції; вдалий менеджмент.
PT Torino зробили маленьку модну революцію й показали світові, як виглядають справжні італійські штани для найвибагливіших чоловіків.
